ריינג' רובר וולאר מבחן שטח

האם הייתם מעיזים להכניס רכב בשווי 3/4 מיליון שקל לשטח? ריינג' רובר וולאר במבחן

11.12.17

האם הייתם מעיזים להכניס רכב בשווה 3/4 מיליון שקל לשטח?
זה בדיוק מה שעשינו לצורך המבחן הזה (אז מה אם הרכב בכלל לא שלנו..).
בשטח ציפתה לנו הפתעה.

קוראים לו ריינג' רובר, הוא נועל צמיגי 21 אינץ' בחתך נמוך והוא נראה כמו רכב מפונפן ויוקרתי במיוחד, אבל –
הוולאר יודע לעשות שטח.
יש לו בקרת משיכה אלקטרונית יעילה ודיפרנציאל מרכזי שננעל אוטומטי.
ואם מתעקשים ונוהגים בנחישות וברגישות, הוא אפילו מסוגל להתגבר על כמה הצלבות ולטפס עליות תלולות.
לא, הוא לא ברמה של לנדרובר דיסקברי 5 אבל הוא בהחלט עדיף בשטח על אאודי Q5, ב.מ.וו X3, מזראטי לבנטה וכו'.

ריינג' רובר וולאר

צילומים: אלעד שלו

למי מתאים וולאר?
א. למי שהממון מצוי בכיסו. המחיר של וולאר מתחיל ב-535 אלף שקל לגרסת 2.0 ל' בנזין (250 כ"ס) ומגיע עד 791 אלף שקל לגרסת 3.0 ל' בנזין (380 כ"ס). בדרך יש שפע גרסאות בנזין ודיזל ברמות גימור שונות. מכונית המבחן שלנו היא בגרסת דיזל 2.0 ל' (240 כ"ס) ברמת הגימור הגבוה HSE. המחיר הוא 731 אלף שקל.
ב. למי שרוצה להרגיש מיוחד. העיצוב של וולאר מבריק ונוצץ. הוא לא בולבוסי כמו הריינג' רובר הגדולים. הוא פשוט מוצלח ומושך מבטים.

נוחות הנסיעה בכביש מצוינת. הרכב בנוי היטב ומעניק תחושה איכותית. וולאר מכיל רשימה ארוכה של פינוקים (למשל שלושה מסכים) ועזרי בטיחות רבים. בהיבט שמעניין אותנו נמצא קפיצי אוויר שמאפשרים להגדיל בלחיצת כפתור את מרווח הגחון מ-21 ס"מ ל-25 ס"מ. קחו רק בחשבון שבמצב הגבוה הוא נוקשה כמו אבן ולכן שימושי למעברים נקודתיים בלבד.
וולאר כולל מצבי נהיגה שונים וגם דיפנציאל מרכזי שננעל אלקטרונית ואוטומטית. ואם יש לכם אומץ, אפשר כאמור לרדת איתו מדי פעם מהכביש.

למידע נוסף ומפרט טכני מלא >> ריינג' רובר וולאר

ריינג' רובר וולאר מבחן

לחוות דעת נוספות בשטח – מאת יואב קווה:

יונדאי סנטה פה

דאצ'יה דאסטר אוטומטית

טויוטה לנדקרוזר 2003-2009

איסוזו טרופר

מיצובישי פאג'רו Q 

מיצובישי פאג'רו BK דקאר פרו

סוזוקי ג'ימני

דייהטסו טריוס

ג'יפ גרנד צ'רוקי WK

טויוטה לנדקרוזר נגד ג'יפ גרנד צ'רוקי

מיצובישי האנטר

סקודה קודיאק