איך להתגבר על הצלבות עם סובארו 'גרוטאשטח' הנעה קדמית בלבד?
בלי אלקטרוניקה או נעילות. בנהיגה נכונה בלבד. אז מה בעצם הסוד?
תל גמזו, יער בן שמן, מי לא מכיר. בצד המזרחי של התל ניצבת עלייה. היא לא תלולה במיוחד אבל מלאה בבורות הצלבה. ניגשנו לעלייה הזאת עם סובארו אימפרזה "גרוטאשטח", הנעה קדמית בלבד, צמיגים שחוקים למדי. נעילת דיפרנציאל? בקרת משיכה? הצחקתם אותנו. ובכל זאת, הסובארו טיפסה בהצלחה. ולא, לא הסתערנו ברבאק.
אז מה כאן הסוד?
חושבים שגם אתם יכולים לטפס ככה עם סובארו "גרוטאשטח"?
בואו להתנסות בעצמכם בנהיגת שטח מודרכת בכלים האלה.
פעילות שמתאימה לקבוצות וחברות וגם ליחידים.
לפרטים על הסדנאות שלנו >>
(צילום ועריכה: יאיר קוה)
לטייל עם "שבילים" -
לטייל בראש שקט
חזרה לבלוג של יואב
: בלימה עם רגל שמאל
נהגים ממש מומחים (כמוני חחח) מתגברים על הצלבה על ידי לחיצה ברגל שמאל על הבלם תוך הגברת הלחיצה על דוושת הגז מה שעושה הבלימה היא מבטלת את העברת הכוח המיותרת שמעביר הדיפרנציאל לגלגל שמסתובב הכי בקלות ואז הגלגל האוחז מסתובב
: בחירת נתיב נסיעה
בקורס מפקדי טנקים קוראים לזה " בחירת קו התקדמות".
: נהג מאומן
ידוע ש80% נהג 20% הרכב.
: אין על הגרוטאות של סובארו
הכי מבין אותך😊😊
: תכנון הנתיב
תכנון הנתיב
: גז קבוע...
גז קבוע...