17-19/12/20 חמישי-שבת, חנוכה: ראלי ערבה

17.12.20

נפגשנו ביום חמישי בבוקר בשעה 8:30 בכניסה לערד למסע של שלושה ימים באזור בקעת ים המלח והערבה. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בבקעת ים המלח, צפון ומרכז ערבה, דרך הבשמים ומכתש רמון. יצאנו למסלול עם צוות מדריכים מקצועי ואמצעי חילוץ לכל מקרה. בבוקר כל יום הוגש קפה, תה ועוגיות. בשני הלילות ישנו בחאן באוהלים מחוממים. בחאן יש מטבח מאובזר לחלוטין, שירותים, מקלחות ועוד. את המסלול הוביל אלדר גרינוולד, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול זה מיועד לרכב 4X4 קשוח או רך (חלק מהדגמים).

 

 

תגובות המשתתפים:
קובי סאס: "אלדר ודור, תודה רבה על הטיול 😎 הקשבתי לכל הטיפים ובאמת תמיד נחמד לדעת עוד ועוד. תודה רבה לכולם היה נחמד להכיר אתכם ונשתמע בטיולים הבאים!"
מדינה: "אלדר יקר, תודה רבה על מסע נהדר בהדרכתך! תודה לדור על עזרתו שנעשתה בסבלנות ובמאור פנים. היה מסע  נפלא על כל המשתמע מכך. אני ויונתן יצאנו עם שבילים לכמה וכמה מסעות, וכל מסע היה מוצלח מאד. שוב תודה על עוד מסע נהדר, ניפגש במסעות בעתיד. שבוע טוב, ובריאות איתנה לכולנו🌹"
ישי: "מבקש להודות לכולכם על הטיול הנפלא ועל השיתוף והחברות ובעיקר לאלדר ודור. תודה על הדרכה נעימה והובלה מקצועית של הטיול. מאוד נהנתי מקווה שנתראה בטיולים הבאים. "