30/4/2021 שישי, ל"ג בעומר: מסלול אתגרי לאורך מצוק ההעתקים כולל נחל חבר

30.04.21

נפגשנו ביום שישי בבוקר בשעה 8:30 במצוקי דרגות. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר לאורך מצוק ההעתקים בשבילי הקלגסים הרומיים מעל מערות המסתור של המגילות הגנוזות ולוחמי בר כוכבא. חצי שעה בלבד מירושלים! צפון מדבר יהודה לאורך מצוק ההעתקים ועד מצוקי דרגות. מסלול אתגרי לכבוד ל"ג בעומר שעובר בנחל חבר ובמערות שהתגלו בו מתקופת בר-כוכבא. את המסלול הוביל אמנון רון, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול זה מתאים לרכבי שטח קשוחים בלבד!

תגובות המשתתפים:
ברק איתן: "אמנון,  שלמה ושחר,  תודה רבה על טיול ויום מקסים, הדרכה מצויינת בכל האספקטים ותודה לקבוצה המצויינת שהתקבצה היום יחד. משפחת איתן."
עמית חגי: "אמנון, כרגיל מעשיר אותנו בידע ומשרה רוגע על הקבוצה ורוני כמובן עזר כנגדו. תודה לכל הקבוצה הנפלאה, מקווה להיפגש שוב בטיולים נוספים. נהננו מאוד."
ארז רותם: "המסלול היה מושלם, חזרתי מבסוט! אמנון ורוני כרגיל יוצאים מגדרם ונתנו את כל מה שיש להם: יחסי אנוש, ידע –  הסטוריה, קצב המסלול היה מהיר וטוב, התאמה יוצאת דופן של נהגים ורכבים לרמת הקושי, קיבלתי תמורה מלאה לצורך שלי לחוות "אתגרי אמיתי", לנצל את פוטנציאל הרכב שלי, כישורי הנהיגה שלי וגם ללמוד משהו חדש מנהגים מנוסים ממני, מחכה כבר לפעם הבאה, אלף תודות, ארז."