20-22/8/20 ראלי קיץ: מים אל ים יום חמישי

20.08.20

נפגשנו ביום חמישי בבוקר בשעה 09:30 בתחנת הדלק, שביסוד המעלה למסלול ייחודי של שלושה ימים של נסיעת שטח בצפון הארץ. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר ברמת הגולן הכנרת, הירדן ונחל יבניאל. בערב, לאחר יום רווי חוויות הקמנו מחנה ביער נחמיה. השכמנו למחרת היום השני, ולאחר ארוחת בוקר עלינו על רכבי השטח והמשכנו את המסלול שעבר ברמות יששכר, עמק המעיינות, והגלבוע. ביום השלישי והאחרון של הטיול קמנו מלאי אנרגיה ואדרנלין להמשיך את המסלול שעבר ברמות מנשה, נחל תנינים והגיע עד הים. את המסלול הוביל לורן בן סעיד, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול זה מיועד לרכב 4X4 קשוח או רך (חלק מהדגמים).

תגובות המשתתפים:

דבי חפץ:"תודה רבה לורן, אלדר ושי. נהננו מאוד מההדרכה , הארגון, האכפתיות.  פעם ראשונה שלנו ולבטח לא אחרונה."

עידית ביאנקי:"תודה רבה לורן אלדר ושי. היה טיול נפלא, מסלול מצוין, אווירה נעימה ובטח ניפגש שוב🙏🏼 שבוע נהדר לכולם🌸"

מנחם עולש: "שלושה ימים של שטח בין 10-15 רכבים מרמות וסוגים שונים קהל רחב ומגוון, רצונות צרכים ציפיות של עשרות משתתפים והשטח. ובסופו של דבר כולם רוצים להנות. השתתפתי בהרבה טיולים בשנים האחרונות הסיבה שאני בוחר את הטיול הוא לא המסלול , הסיבה הם האנשים שמדריכים. כשיש שלישית מדריכים שנותנים גב אחד לשני עובדים בתאום עונים על כול הצרכים זה בסופו של דבר יוצר טיול מוצלח, עוד עליה או פחות עליה לא ממש משנה. אז היה מעולה, מעייף, תודה לכם שאתם מדריכים ברמה גבוה ונותנים הרגשת גב ובטחון. נפגש בקרוב."