טיפ שטח: אמצעים שונים להורדת אוויר מהצמיגים
אנחנו לא מתעצלים ומורידים אוויר מהצמיגים בכניסה לשטח, לפני כל טיול ולא רק בטיולי חולות. לפניכם חמש שיטות שונות לניקוז אוויר
אנחנו לא מתעצלים ומורידים אוויר מהצמיגים בכניסה לשטח, לפני כל טיול ולא רק בטיולי חולות.
הורדת לחץ ניפוח בצמיגים משפרת את האחיזה ואת נוחות הנסיעה.
הערה: אם הצמיג שלכם בחתך נמוך או בעל דופן "כבישית" עדינה, אל תורידו אוויר.
השאלה שעולה עכשיו היא כיצד לנקז את האוויר מהצמיגים.
מהן השיטות והאמצעים שעומדות לרשותנו:
1. בעזרת מפתח או מקל
השיטה הזאת פרימיטיבית ואיטית. אפשר למדוד לפי שניות אבל התוצאה לא תהיה מדויקת.
2. בעזרת מד לחץ ניפוח.
השיטה הזאת איטית אבל מדויקת.
3. בעזרת מפתח ונטילים
יש להוציא את הוונטיל החוצה. יש לעשות זאת בזהירות כיוון שהוונטיל עלול לעוף וללכת לאיבוד.
האוויר מהצמיג ייצא במהירות רבה מאוד.
קחו 10 שניות (תלוי בגודל הצמיג), הבריגו חזרה ובצעו מדידה עם מד לחץ ניפוח.
4. בעזרת מפחית לחץ
דומה למד לחץ אבל מבריג החוצה את ליבת הוונטיל החוצה ושומר עליה במקום. ההורדה מהירה כי ליבת הונטיל כולה בחוץ. מדויקת כי יש שעון לחץ ובטוחה כי ליבת הוונטיל לא יכולה לעוף.
5. בעזרת סט מפחיתי לחץ אוטומטייים
קובעים מראש את לחץ הניפוח הרצוי ומבריגים אותם על ארבעת השסתומים. ומחכים. ומחכים. (אפשר לשתות בינתיים קפה). חסרון: איטיי, יוצאים בקלות מאיפוס וקשה לסמוך עליהם.
רוצים לשפר את נהיגת השטח שלכם, לחצו כאן >> קורס נהיגת שטח
: הפחתת לחץ בצמיגי כביש
האם נכון להוריד אויר בצמיגי כביש בכניסה לשטח, רכבי סובארו 4x4 מגיעים עם צמיגי כביש, מה המלצתכם
: מפחיתי לחץ
רכשתי מפחיתי לחץ מקוריים של staun.הם קלים לתפעול,לא יוצאים מאיפוס כלל,ולגבי האיטיות-אם אתם ממהרים( לאן?) אפשר להתחיל לנסוע כשהם עדיין מחוברים,לעצור אחרי חמש דקות ולהוריד. לא זול,אבל מומלץ מאוד.אל תתפתו לחיקויים הסיניים,הם לא עובדים( מנסיון)
: הפחתת לחץ - לישראלים זו חובה
יש לי מפחיתי לחץ אוטומטיים - אכן בזבוז זמן וכסף. מפחית לחץ עם שעון לא הכרתי - תודה!