קרוז קונטרול בשטח, יש דבר כזה
הרכב מקפץ ואיתו מקפצת כף הרגל על הדוושה הימנית. התוצאה: טיפוס לא חלק. אז איך פותרים את זה?
כולנו מכירים את ההרגשה הזו, שאנחנו במעלה טרשי, הרכב מתנדנד וקופץ ואיתו מתנדנדת וקופצת כף הרגל שלנו על דוושת "הגז". התוצאה: טיפוס לא אחיד, לא חלק ופגיעה באחיזת הצמגיים בשטח.
המטרה שלנו היא "גז קבוע" או תנועה רציפה.
אז קבלו טיפ איך להשתמש ב"קרוז קונטרול רגלי", בלי להשקיע ברכישת לנדקרוזר סהרה או רנגלר רוביקון חדש – שמצוידים בבקרת זחילה לשטח (בקרת שיוט רגילה לכביש לא עובדת במהירויות חד-ספרתיות של זחילה בשטח).
בעזרת הטיפ שמודגם בסרטון תוכלו לקבע בנוחות וביציבות את כף הרגל כך שתפסיק לקפץ על הדוושה, גם במעלה הטרשי האכזרי ביותר.
צילם ועריכה – יאיר קוה "צב הפקות"
לטייל עם "שבילים" -
לטייל בראש שקט
לכל הטיפים לנהיגת שטח
: אחלה טיפ! 💪
זה עובד
: גז קבוע
בטרקטור יש אפשרות לשלוט במצערת הגז באופן ידני בעזרת ידית/כפתור ולקבע אותה בטורים הנדרשים. במידה והיה ניתן להתקין כזה מתקן בג'יפ הדבר היה מסייע בעיקר בגיר רגיל אבל גם באוטומט.