איך לבחור סובארו פורסטר יד שניה?
פרסומת: למה פורסטר יד שניה? היכן קיים מבחר גדול במיוחד? וכמה זה עולה לנו? התשובות כאן
>> פרסומת בשבילים <<
נכון – אין לו הילוכי כוח.
נכון – אין לו סרנים חיים.
נכון – אין לו שלדת סולם.
ובכל זאת, בקרב רכבי הכביש-שטח הרכים נחשב סובארו פורסטר לאחד הטובים ביותר – בשטח.
זה האפי שלו. אלה המידות הקומפקטיות והמשקל הנמוך יחסית.
ובעיקר – זו המומחיות רבת השנים של סובארו במערכות הנעה לכל הגלגלים.
פורסטר, כפי שתראו בסרטון, טיפס בהצלחה אפילו את מעלה עשוש שבערבה התיכונה.
אבל פורסטר זה לא רק שטח.
מדובר ברכב כביש נעים מאוד, נוח ומרווח למשפחה – חמישה מקומות ישיבה ותא מטען מכובד.
הנסיעה בכביש נוחה ונעימה וצריכת הדלק סבירה.
לקבלת הצעה אישית לחצו כאן –
פורסטר יד שניה משובחת >>
פורסטר הוא רכב קומפקטי, נוח להתנהלות יומיומית, גם בעיר הצפופה.
קל לחיות עם פורסטר.
זהו רכב אמין שמחזיק מעמד מאות אלפי קילומטרים.
פורסטר הדור החדש הוצג לאחרונה.
אבל כאן, הפעם, אנחנו מדברים על פורסטר יד שניה, משנתונים האחרונים.
יש הרבה היגיון לרכוש פורסטר יד שניה כרכב משפחתי + רכב טיולים.
הדגמים המשומשים זולים יחסית לרכישה וקל למצוא מכוניות שמורות ומטופלות היטב.
מבחר הפורסטרים הגדול ביותר נמצא בידי הטרייד-אין הרשמי של יבואן סובארו – חברת "טרייד-מוביל".
לטרייד-מוביל יש סניפים בכל רחבי הארץ והם מציעים כיום עשרות פורסטרים יד שניה מטווח שנתונים רחב: 2009-2018.
כל המכוניות עוברות בדיקות מחמירות והשבחה.
כל המכוניות מוצעות עם אחריות (שנה אחת לדגמים הישנים יותר ועד ארבע-חמש שנים לחדשים).רוב רובן של המכוניות הן מבעלות פרטית ובדרך כלל יד ראשונה.
המחירים מתחילים ב-50 אלף שקל לדגמים הישנים יותר ומטפסים לאזור ה-140 אלף לחדשים.
תנאי התשלום הגיוניים – אפשר לפרוס תשלומים ואפשר לבצע טרייד-אין כנגד רכב יד שניה אחר.
לקבלת הצעה אישית לחצו כאן –
פורסטר יד שניה משובחת >>
שרון מעיין: טרייד אין לפורסטר
סבבה...בעבר רכשתי אצלכם סובארו פורסטר מעוניין בשדרוג
נוסעים בשבילים: בתור בעלים מאושרים של פורסטר
בתור בעלים מאושרים של פורסטר SH 08 (צורה חדשה) רכב תענוג בגביש ובשטח, מתאים לכל טיול שפוי, טיולי עבירות מאתגרים עדיף לעשות עם רכבים קשוחים יותר... לשים לב: * צמיגי הסובארו, סאגה שמוכיחה את הניהול הכושל בנושא התחבורה בארץ אינם מותאמים לשטח וברישיון דורשים צמיג עם תקן מהירות של 240 קמ"ש!!! (V) מומלץ להחליף לצמיגי 50/50 כדוגמאת MAXIS -771 *חלקים מקוריים עולים המון, לדוגמא בולמים אחרויים 1900 ש"ח לבולם, לאספיר יש חבילת הגבהה עם קפיצים ובולמים של PEDDERS שמספקים שיכוח טוב, כמו גם הגבהה של 5ס"מ מבורכים *ככלל, ככל שמתעסקים עם רכבים יותר ישנים משתלם לתחזק טוב את הרכב, כך שתמנעו מהוצאות כבדות, גומיות בולמים ישנות (מקוריות!!!) שהיו ברכבי התפוררו לגמרי ודפקו את המשולשים וההיגוי - נזק שהסתכם בכ5K. *צריכת דלק - מנוע ה2000 בשילוב הנעה לכל הגלגלים מחזיר אותנו לצריכה של ליטר לתשע קילומטר אך הנושא זניח כרכב טיולים/ שבילים בדרך לעבודה החוסכים 30-60 דקות פקקים ליום. שורה תחתונה, רכב יעיל ומהנה מתאים לכל טיול שפוי לאוהבי הז'אנר העלויות יחסית נמוכות, שימו לב שירידת הערך אפסית...