מסע אופנועים בצפון וייטנאם
הדרכים היפות ביותר באסיה - על שני גלגלים; בהובלת יואב קווה
מסע בלתי נשכח בצפון וייטנאם: מהא-ג'יאנג דרך אגם בבה, מפלי באן ג'יוק שעל גבול סין ועוד.
מתאים לרוכבי אופנוע ולמי שרוצה להיות מורכב (לא צריך רישיון).
צאו איתנו למסע מרתק בצפון וייטנאם: נתחיל בפסגות הדרמטיות של הא-ג'יאנג, נעבור במערות נטיפים עצומות וכפרים אותנטיים בהם הזמן כמעט עצר מלכת.
רכיבה על אופנועי כביש-שטח בהובלת יואב קווה ובליווי מדריך מקומי מנוסה וצוות לוגיסטי מלא - כדי שתוכלו להתמסר בשקט לחוויה.
- בהדרכת יואב קווה, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4
- ליצירת קשר עם מדריךהטיול, יואב קווה 052-6102333
- ליצירת קשר עם שבילים לחצו כאן
וייטנאם – למה דווקא איתנו?
>מדריך: יואב קווה, שמביא למסע את כל הניסיון והידע שלו במסעות שטח בארץ ובעולם.
> מדריך מקומי מנוסה, דובר וייטנאמית ואנגלית.
> מסלולים מיוחדים – מהמקומות שחייבים לראות ועד הפינות החבויות.
> אפשרות להיות מורכב על-ידי רוכב מקצועי מקומי (לא צריך רישיון!).
>האיכות של "שבילים": האווירה המשפחתית, התוכן, הדאגה לפרטים הקטנים, בדיוק כמו בטיולים שלנו בארץ!
מחירים:
בהרשמה מוקדמת (עד 1/10/2025):
4300 דולר למשתתף (רוכב) / 3900 דולר למשתתף מורכב (למגיעים בזוג – על אופנוע אחד).
בהרשמה מאוחרת (אחרי 1/10):
4500 דולר למשתתף (רוכב) / 4100 דולר למשתתף מורכב (למגיעים בזוג – על אופנוע אחד).
דמי הרשמה: 250 דולר (מהווים חלק מהתשלום הכולל. לא יוחזרו במקרה של ביטול).
ההרשמה רק לאחר שיחת היכרות ותיאום ציפיות עם מדריך הטיול.
תוספות והערות
המחירים ליחיד בחדר זוגי.
לינת יחיד בחדר: 370 דולר.
משתתף מורכב ע"י רוכב מקומי: מחיר זהה למשתתף רוכב.
תכנית הטיול
DAY 0 - האנוי הבירה התוססת
נוחתים בהאנוי, הבירה של צפון וייטנאם, השוכנת על גדות הנהר האדום. שילוב של ארכיטקטורה קולניאלית לבין תרבות וייטנאמית מסורתית וקצב עירוני מודרני. הרחובות גדושים קטנועים, בתי קפה ציוריים ושווקים תוססים. נצא בערב לסיור קצר בעיר ונטעם מהמאכלים המיוחדים.

DAY 1 - אל שער הצפון
נסיעה בוואן פרטי אל החברה להשכרת אופנועים. נעמיס את הציוד על הוואן ונצא ברכיבה.

DAY 2-4 - הא־ג'יאנג: פסגות, קניונים ושבטים מקומיים
על האופנועים! שלושה ימי רכיבה עוצמתיים בלב הנופים הדרמטיים של חבל הא-ג'יאנג: מעברי הרים מפותלים דוגמת Bac Sum ו־Ma Pi Leng, תצפיות אינסופיות על טרסות אורז עמקים ירוקים, וכפרים אותנטיים של שבטי מיעוטים - Hmong, Lo Lo ואחרים. נבקר בנקודה הצפונית ביותר של וייטנאם - Lung Cu על גבול סין, נרד לשייט מרהיב בקניון Tu San על נהר Nho Que, עם מצוקים בגובה מאות מטרים סביבנו, ונעצור לחוויות קטנות בדרך - בתי קפה מקומיים, שווקים כפריים ונקודות תצפית עוצרות נשימה.

DAY 5-8 - אגם בבֶּה, קאו באנג והמפלים הגדולים
ממשיכים ברכיבה דרומה. נעצור לתצפיות באגם בבֶּה, פנינת טבע קסומה בלב ג'ונגל ירוק, ליהנות מהנוף ומהשקט.
משם נמשיך לעבר מחוז קאו באנג דרך עיירות שוק נידחות, כפרי מלאכה ומערות נטיפים. נבקר ב Angel’s Eye Mountain, תצורת סלע עגולה יוצאת דופן בלב השדות, ונקדיש יום מלא למפלי באן ג'יוק העצומים שנשפכים מגובה של 30 מטרים על גבול וייטנאם סין.
נשלב עצירות בכפרי מלאכה מסורתיים כמו קטורת בעבודת יד, נפחות ונייר מקומי, ונחווה רכיבה דרמטית בנופים פראיים שמסכמים את חוויית הצפון.
DAY 9 - מההרים אל הים
נפרדים מההרים הצפוניים ומתחילים לחזור לעבר הבירה, האנוי.
DAY 10 - הגעה להאנוי
נזדכה על האופנועים, נאכל ארוחת ערב ונלון בעיר.
DAY 11 - האנוי - סיום המסע
יום אחרון בעיר. ארוחת בוקר, סדנת קפה, זמן חופשי לשוטטות וקניות בשווקים. בערב - ארוחת סיום חגיגית ולאחריה העברה לשדה התעופה. חזרה לישראל עם זכרונות של הרפתקה אמיתית.
שימו לב: התכנית כפופה לשינויים בהתאם לקצב ההתקדמות, מזג האוויר, בלת"מים.
- בהדרכת יואב קווה, מדריך מוסמך מוסמך שטח של שבילים 4X4
- ליצירת קשר עם מדריךהטיול, יואב קווה 052-6102333
- ליצירת קשר עם שבילים לחצו כאן

למי הטיול מתאים?
- אוהבי טבע, נוף ותרבות אקזוטית.
- רוכבי אופנועים בעלי ניסיון בסיסי ומעלה.
- מתאים גם למי שמעדיף להיות מורכב עם נהג מקומי (Easy Rider).
כלול במחיר הטיול
- מפגש הכנה בארץ לנרשמים - תאריך יקבע בהמשך.
- טיסות חוץ מישראל לויאטנם וחזרה.
- 8 ימי רכיבה על אופנוע הונדה XR150.
- העברות בהסעות פרטיות מהיום הראשון ועד האחרון.
- מדריך מקומי דובר אנגלית.
- מדריך ישראלי מצוות "שבילים".
- קסדה, מעיל גשם.
- רכב ליווי לציוד ומזוודות.
- דלק לאופנועים.
- מכונאי צמוד לשיירה.
- לינה במלונות, הום־סטיי וריזורטים איכותיים.
- שלוש ארוחות ביום.
- 2 בקבוקי מים מינרליים לאדם ליום.
- דמי כניסה לכל האתרים.
- רכיבת Easy Rider (למי שלא רוכב - יכול להיות מורכב).
- סיור עירוני מודרך בהאנוי ביום הראשון.
- סדנת קפה בהאנוי ביום האחרון.
- הפתעות ופינוקים בדרך.
אינו כולל במחיר הטיול
- אשרת כניסה (ויזה) לווייטנאם (אנחנו נעזור לכם להנפיק).
- הוצאות אישיות.
- טיפ למדריכים ולנהגים.
- שתייה קלה/אלכוהולית.
- ביטוח נסיעות אישי - חובה ביטוח "אקסטרים".
- ביטוח ביטול נסיעה - מומלץ מייד עם ההרשמה.
- השתתפות עצמית במקרה נזק לאופנוע.
- חבילת גלישה ושיחות לנייד.
- כל מה שלא מצוין במפורש תחת "המחיר כולל".
טיסות
עקב שינויים צפויים במחירי הטיסות - המחיר הנקוב עשוי להשתנות, מומלץ לשריין מקום בהקדם כדי לשמור על המחיר הנוכחי.
שאלות ותשובות
האם זה בטוח?
כן. המסע מתבצע בליווי מדריך ישראלי מנוסה, מדריך מקומי ורכב ליווי. רוב התנועה בדרכים בווייטנאם היא דו-גלגלית ויש מודעות גבוהה לנושא. המסלול נבחר בקפידה והבטיחות היא ערך עליון.
מה מזג האוויר?
בחודש מרץ האזור נעים מאוד: טמפרטורות 15–25 מעלות ביום, קריר יותר בלילה. ייתכן גשם מקומי קצר, שמוסיף לאווירה – ולכן מצוידים גם במעילי גשם.
כמה משתתפים וכלים בקבוצה?
6-8 אופנועים בלבד (6-14 משתתפים). אפשר לרכוב על אופנוע אישי, אפשר בזוג על אופנוע ואפשר להיות מורכב על אופנוע עם נהג מקומי - Easy Rider.
האם רוכבים בשטח או בכביש?
הרכיבה היא ברובה בכבישים הרריים, עם קטעי שבילי עפר קלים. לא נדרש ניסיון ברכיבת שטח מקצועית - מספיק ניסיון בסיסי ברכיבה על אופנוע.
האם צריך להעמיס את כל הציוד על האופנוע?
לא, רק תיק יום אישי. התיק הגדול יהיה ברכב המלווה.
מה אוכלים?
במהלך ימי הרכיבה כל הארוחות כלולות – שילוב של מטבח וייטנאמי מקומי (מרקים, ירקות, אורז, אטריות, דגים, עוף) יחד עם מנות מערביות פשוטות.
כמה שעות / קילומטרים רוכבים ביום?
בממוצע 5-6 שעות רכיבה ביום, עם עצירות נוף, קפה, שווקים מקומיים ואתרים. מרחק יומי נע בין 120 ל-200 ק"מ.
האם אופנוע בנפח 150/250 סמ"ק מספיק למשימה?
בהחלט. הכבישים במסלולי הטיול שלנו נידחים, צרים ומפותלים. אופנוע חזק מדי, בתנאים האלה, הוא חיסרון. צריך לדעת שהתנועה בווייטנאם מתנהלת במהירויות לא גבוהות. וחוץ מזה, הונדה XR150 יכול להגיע, אם רוצים, גם ל-120 קמ"ש.
הדגם המוצע (XR) מתאימים בול למשימה - אופנוע נוח מאוד, תנוחת רכיבה זקופה שלא מעייפת את הידיים, המתלים ארוכי מהלך ומתאימים לדרכים משובשות.
האם יש צורך בחיסונים?
מומלץ להתייעץ עם מרפאת מטיילים בישראל לפני הנסיעה (6 שבועות לפני). לרוב מדובר בחיסונים בסיסיים שמומלצים למזרח הרחוק.
האם יש קליטה סלולרית לאורך הדרך? אינטרנט?
ברוב האזורים יש קליטה סלולרית. בבתי ההארחה והמלונות יש לרוב Wi-Fi. ייתכנו קטעים קצרים בהרים ללא קליטה. ניתן יהיה לרכוש כרטיס סים מקומי.
כמה כסף להביא ואיזה מטבע?
רוב ההוצאות כלולות במחיר. כדאי להביא כ-200-300 דולר להוצאות אישיות, שתייה, מתנות וטיפים. ניתן להמיר ל-Dong וייטנאמי גם בהאנוי.
איך מנפיקים ויזה לוויטנאם?
הנפקת ויזה לווייטנאם הינה חובה לבעלי דרכון ישראלי. את הוויזה ניתן להנפיק באופן עצמאי אונליין דרך האתר הרשמי של ממשלת וייטנאם או באמצעות סוכן. אנחנו נסייע לכם בתהליך.
מה קורה אם יש נזק לאופנוע?
במקרה של נזק חלה השתתפות עצמית מוגבלת, כפי שמפורט בהסכם ההרשמה. תמיד יש מכונאי צמוד למקרה הצורך.

נשים משבט ההמונג
מדיניות ביטולים
כל מסלול טיול מלווה במדיניות ביטולים נפרדת, כפי שמפורט בטופס הרישום הרלוונטי, למעט מקרים בהם חל על כך חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
מומלץ לרכוש ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה שהיא, באופן עצמאי.
תנאי ביטול
אם מועד הביטול הינו מעל 29 ימי עסקים – יוחזר כל הסכום ששולם עבור סידורי הקרקע למעט דמי הרשמה בסך 250 דולר
התשלום עבור כרטיס הטיסה יעשה בהתאם לתנאי חברת התעופה.
15-29 ימי עסקים לפני היציאה – יוחזר ללקוח 65% מעלות הטיול.
4-14 ימי עסקים לפני היציאה – יוחזר ללקוח 35% מעלות הטיול.
3 ימי עסקים עד היציאה לרבות אי הופעה – ללא החזר או זיכוי לכל פעילות אחר, מכל סיבה שהיא.
ביטול טיול ביוזמת החברה
קיומו של הטיול מותנה בהרשמה של מספר מינימלי של משתתפים. במידה והכמות הנדרשת לא תושג, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הטיול עד עשרה ימים לפני המועד שנקבע ליציאה. במקרה כזה, יושבו ללקוחות מלוא הסכומים ששולמו, אך לא תהיה כל חובה לשלם פיצוי נוסף מכל סוג שהוא.
מידע מקדים למשתתפים
בטרם היציאה תתקיים פגישת הכנה קבוצתית בזום הכוללת מידע עדכני על המסלול, הציוד הדרוש, הנחיות מיוחדות, היכרות בין המשתתפים ועוד. ההשתתפות במפגש מומלצת כחלק מההכנות. היעדרות מהמפגש אינה מזכה את הנעדר בהשלמת המידע, והחברה אינה נדרשת להעבירו. בכל מקרה של סתירה בין תוכן התקנון לבין מידע שנמסר בע"פ או במהלך המפגש, יגבר הנוסח שבתקנון, אלא אם נמסר אחרת בכתב.
דרכונים ואשרות
על כל משתתף להחזיק בדרכון בתוקף של לפחות שישה חודשים ממועד היציאה, הכולל שני עמודים ריקים לפחות. אם המדינה הנבחרת דורשת ויזה – האחריות להשגתה חלה על הנוסע, לרבות תשלום והשלכות ביטול. החברה לא תישא באחריות במקרה של סירוב כניסה מצד הרשויות המקומיות – ניתן לפנות אל "שבילים" לקבלת המלצה לסוכן המנפיק ויזה.
רישיון נהיגה
על כל משתתף רוכב (לא מורכב) להחזיק ברישיון רכיבה על אופנוע בדרגת A1 ומעלה (כרטיס פלסטיק), וכן ברישיון נהיגה בינלאומי בתוקף בהתאם לאמנת 1968.
חישוב ימי הטיול
מספר ימי הטיול מחושב לפי מועד היציאה והחזרה (תאריך ושעה), גם אם לא מתבצעות בהם פעילויות או סיורים. שינויים בלוחות זמנים של טיסות לא ישפיעו על אורך הטיול או מחירו. החברה אינה אחראית לשינויים במועדים אלו.
טיסות ושינויים במחירים
הטיולים נערכים ליעדים שונים ולעיתים כוללים טיסות שכר או טיסות מוזלות. מועדי הטיסות מתבססים על נתונים זמינים ממפעילי הטיסה בעת הפרסום, אך עשויים להשתנות. החברה תעדכן את המטיילים ככל הניתן, אך לא תישא בהוצאות, פיצויים או כל אחריות בגין נזק ישיר או עקיף שנגרם כתוצאה מהשינויים. עלויות הטיסה עשויות להתעדכן בסמוך למועד היציאה, עקב שינויים במחירי הדלק, מסי נמל וכדומה, ושינויים אלה חלים על הלקוח. נושאים כמו מקומות ישיבה וכבודה כפופים למדיניות חברת התעופה בלבד.
בתי מלון
הרשימה המתפרסמת נועדה להמחשה בלבד ואינה מחייבת. ייתכנו שינויים במקומות הלינה עקב נסיבות בלתי צפויות, ובמקרה כזה תספק החברה חלופה שוות ערך או טובה יותר. שינויים אלו לא יהוו עילה לדרישת פיצוי. החברה תשתדל להיענות לבקשות מיוחדות לחדרים, אך אינה יכולה להתחייב לכך או לשאת באחריות במקרה של אי התאמה.
רכבים
סוג הרכב יסופק בהתאם למה שצוין בהצעת המחיר או במסלול, או מאותה קטגוריה. כל תקלה או בעיה ברכב הינה באחריות חברת ההשכרה המקומית, והחברה תפעל לסייע, אך אינה אחראית לתקינות הרכב או לזמינותו. תנאי השימוש ברכב נקבעים על ידי חברת ההשכרה, לרבות נושא הביטוח וההשתתפות העצמית. החברה אינה צד להסכם בין המטייל לבין חברת ההשכרה.
אחריות וביטוח
החברה לא תישא באחריות לנזקים, הוצאות או הפסדים הנובעים משינויים או ביטולים עקב כוח עליון, מצבים ביטחוניים, תנאי מזג אוויר קשים, או כל סיבה אחרת שאינה בשליטתה. כמו כן, לא תישא באחריות לנזקי גוף, מחלות, אובדן ציוד, עיכובים, הוצאות רפואיות, גניבה או כל אירוע דומה שיתרחש במהלך הטיול. אין החזר על הפסקת טיול מכל סיבה – לרבות פציעה או מחלה – גם אם נרכשה פוליסת ביטוח.
כל משתתף נדרש לרכוש ביטוח רפואי וביטוח מטען בהתאם לאופי הטיול ומצבו הבריאותי, כולל חילוץ מהשטח ופעילויות אתגר. החברה לא משמשת כמתווך ביטוחי ואינה אחראית לפוליסה הנרכשת או לתכולתה. המטען באחריות המוביל האווירי בלבד.
כיסוי נזקי גוף
בחלק מהמדינות אין כלל ביטוח לנזקי גוף מתאונות דרכים, או שקיים כיסוי חלקי בלבד. פוליסת ביטוח נסיעות רגילה מכסה מקרים רפואיים חריגים, אך לא נזקי גוף ישירים, כולל אלו שמקורם בתאונות, גם אם נגרמו בדרכים.
שימוש בצילומים
למטייל ידוע כי תיעוד מהטיול (צילומים, סרטונים וכו') עשוי להתפרסם בערוצי המדיה של החברה, לרבות האתר, פייסבוק או קבוצות וואטסאפ. החברה שומרת לעצמה את הזכות להשתמש בחומרים אלו גם למטרות מסחריות.
עדיפות התקנון
במקרה של אי-התאמה בין התקנון לבין מידע שנמסר בעל פה – יגבר האמור בתקנון, למעט מקרים בהם ניתן אישור בכתב.





