בלוג שבילים - שבילים – המאגר הישראלי למסלולי 4X4

בלוג שבילים

סיכום כל הטיולים והאירועים של "שבילים 4X4"

14/11/20, שבת: אל נחל סדום ופטריות המלח

14/11/2020

נפגשנו ביום שבת בבוקר בשעה 8:00 בכביש 80 ליד מפעלי ים המלח. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בשביל הדגים,תצפית הר סדום וביקור בפטריות המלח בחוף בוקק.

הטיול במדבר הוא חוויה מהפנטת. הלכנו הליכה חוויתית בשביל הדגים, צפינו בתצפית הר סדום ועוד. הטיול כלל ביקור בפטריות המלח בחוף בוקק. בסוף המסלול הגענו לחוף עין בוקק אליו נכנסנו לטבול בים המלח.

את המסלול הוביל אלדר גרינוולד, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול זה מיועד לרכב 4X4 קשוח או רך (חלק מהדגמים).

תגובות המשתתפים:
נועם כ:"היה לי ולעפר ולכלבה שלנו מייפל כייף לטייל עם חברה נהדרת, נהגים טובים וללא תקלות,

להתראות בשבילים"
איילת שוורץ: "היה כיף גדול. אלדר, אתה משרה אווירה טובה, קלה ושמחה. יעל את מקסימה . ובכלל הקבוצה הייתה נהדרת והנופים ממלאים את הלב"
ששי יוסף:"ערב טוב לכולם היה טיול ממש מוצלח ומהנה תודה רבה לאלדר שהוביל את הטיול במקצועיות ודאג לאוירה מעניינת ומהנה לאורך כל הטיול וגם לנועם על הסיוע לקבוצה .נפגש בטיול הבא."

>> פוסטים קודמים <<

13/11/20 שישי, לאורך מצוק ההעתקים

13/11/2020
נפגשנו ביום שישי בבוקר בשעה 8:00 במוזיאון השומרוני הטוב. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בצפון מדבר יהודה לאורך מצוק ההעתקים ועד מצוקי דרגות. המסלול היה מלא בנופים מרהיבים ואתגרי נהיגה קלילים. מסלול יפיפה עם נוף מדברי לכל המשפחה!  את המסלול הוביל אלדד גיל, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול זה מיועד לרכב  [המשך...]

12/11/20 שבת, חלמוניות בהר הנגב

12/11/2020
נפגשנו ביום חמישי בבוקר בשעה 8:00 בחניון רועה שליד שדה בוקר. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בנחל נוקד, נחל חצץ, הר צרור, תצפית הנשרים נדרים,שדה בוקר ועין עקב.  טיול מיוחד לחובבי טבע באזור הר הנגב. כולל פריחת חלמוניות, תצפית נשרים, שכשוך בעין עקב ועוד. עבירות קלה ואטרקציות בשפע. את המסלול הוביל רפי פז,  [המשך...]

7/11/20 שבת, ציר פרצים ומעלה זרון

7/11/2020
נפגשנו ביום שבת בבוקר בשעה 8:00 בתחנת הדלק שפך זוהר. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול. מסלול זה הוא מסלול טכני מרתק עם אתגרי נהיגה שיספקו לכם חוויה מהנה ותמונות יפות.  לסיום קינחנו בעלייה למעלה זרון. טיול זה נפתח ל-8 כלי רכב בלבד.  את המסלול הוביל יוגב רוזן, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול  [המשך...]

6/11/20 שישי, מהמושבה כנרת לארבל

6/11/2020
נפגשנו ביום שישי בבוקר בשעה 8:00 בכניסה לחצר כנרת. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שהתחיל במושבה כנרת ועבר לרכסים שמשקיפים לכנרת, דרך מקומות היסטוריים, מעיינות ונחלים, תצפיות מרהיבות ואתגרי נהיגה. מסלול חדש ומדליק בבקעת כנרות שיש בו הכל: נופים, היסטוריה, אתגרי נהיגה, מעיינות ונחל זורם. את המסלול הוביל מיכה הרצברג, מדריך מוסמך שטח של  [המשך...]

30/10/20 שישי, רמת הגולן בעקבות לוחמים

29/10/2020
נפגשנו ביום שישי בבוקר בשעה 8:30 סמוך לכניסה לחורשת טל. מסלול זה הינו מסלול ייחודי המלווה בהדרכות וסיפורי קרב מרשימים. המסלול חלף בנקודות היפות והמרשימות ביותר של צפון רמת הגולן ושילב סיפורי קרבות וגבורה במלחמות ישראל. אבני הדרך העיקריות במסלול הן תל עזזיית, תל פאחר, מפל סער, מפל רסיסים, בירכת רם, הר אודם, הר חרמונית,  [המשך...]

29-31/10/20 חמישי-שבת, מסע חוצה מדבר יהודה וצפון הנגב

מסע של שלושה ימי נהיגה בצפון הנגב! נפגשנו ביום חמישי בבוקר בשעה 8:00 במוזיאון השומרוני הטוב. לאחר תדריך קצר התחלנו את מסענו בצפון הנגב. ביום הראשון של המסלול חצינו את מדבר יהודה, ביום השני נסענו בדרום מדבר יהודה וביום השלישי של הטיול נסענו בהר קומות, מסוע האשלג, מישור עמיעז / נחל פרס. בערב כל לילה  [המשך...]

22/10/20 חמישי, מסלול אתגרי: מנחל תבור לרמת סירין

22/10/2020
נפגשנו ביום חמישי בבוקר בשעה 9:00 בקיבוץ יזרעאל. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בחבל ארץ ייחודי בלב הגליל התחתון ללא כבישים, עמודי חשמל וישובים. התחלנו את הטיול ברמת כוכב, גלשנו לנחל תבור, טיפסנו לרמת סירין וביקרנו במספר מעיינות. הטיול כלל מספר אתגרי נהיגה מלבבים. מסלול מרהיב בגליל התחתון כולל ביקור בנחלים ומעיינות שופעים.  [המשך...]

חנות שבילים – ציוד שטח

1/10/2020
ציוד שטח במחירים מיוחדים לחברי שבילים: ערכות קפה, מדי לחץ, ערכות חילוץ (רצועות, שאקלים, תיקים, כפפות, אתי חפירה) ומדחסי אוויר ודגמים שונים  [המשך...]

5/9/20 שבת, סכיני דימונה

5/9/2020
נפגשנו ביום שבת בבוקר בשעה 8:00 בכניסה לעיר ערד. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בנחל דימונה ורכס הסכינים. מסלול זה הינו מסלול אתגרי שמכיל עליות וירידות תלולות, הצלבות, אמבטיות ומעברים טכניים. המסלול פתוח לשמונה כלי רכב קשוחים בלבד.  את המסלול הוביל לורן בן סעיד, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול זה מתאים  [המשך...]

29/8/20 שבת, המכתש הגדול ומעלה אברהם

29/8/2020
נפגשנו ביום שבת בבוקר בשעה 9:00 בירוחם. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר במכתש הגדול שבמעלה אברהם. הטיול היה אתגרי ובעל נופים מדהימים שכללו חולות צבעוניים, תצפיות מרהיבות ומעלה אתגרי. את המסלול הוביל לורן בן סעיד, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4. מסלול זה מיועד לרכב 4X4 קשוח או רך (חלק מהדגמים). תגובות המשתתפים:  [המשך...]

28/8/20 שישי, אתגרי בהרי ירושלים: מגבעת מיש למעלה אשתאול

28/8/2020
נפגשנו ביום שישי בבוקר בשעה 9:00 בכניסה לקיבוץ צובה. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בחלקים הפחות מטויילים של הרי ירושלים, באזור כסלון – כרמילה ובמעלה אשתאול. מסלול זה הוא מסלול פתיחת ציר! המסלול כלל  מעלות קשים מורדות תלולים וגם מעיינות. הדרכה צמודה של מדריך מוסמך שטח תושב האזור לורן בן סעיד, מדריך מוסמך  [המשך...]

22/8/20 שבת, פתיחת ציר: ביר ת'מילה ונחל גורפן

22/8/2020
נפגשנו ביום שבת בבוקר בשעה 9:00 בתחנת הדלק פז במישור אדומים. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר באזור מרכז מדבר יהודה, דרך דרכי מדבר עלומות וכלל אתגרי נהיגה ותצפיות מרהיבות. המסלול מוגדר כמסלול פתיחת ציר. את המסלול הוביל יוגב רוזן, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4.  המסלול מיועד לרכב קשוח וחלק מהדגמים הרכים: פורסטר,  [המשך...]

20-22/8/20 ראלי קיץ: מים אל ים יום חמישי

20/8/2020
נפגשנו ביום חמישי בבוקר בשעה 09:30 בתחנת הדלק, שביסוד המעלה למסלול ייחודי של שלושה ימים של נסיעת שטח בצפון הארץ. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר ברמת הגולן הכנרת, הירדן ונחל יבניאל. בערב, לאחר יום רווי חוויות הקמנו מחנה ביער נחמיה. השכמנו למחרת היום השני, ולאחר ארוחת בוקר עלינו על רכבי השטח והמשכנו את  [המשך...]

19/8/20 רביעי, ערוצים ותצפיות ברכס הכרמל

19/8/2020
עוד טיול מצויין של "שבילים": נפגשנו ביום רביעי בבוקר בשעה 9:00 בתחנת דלק כרמל. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בערוצי נחל, חורבות מעניינות, תצפיות מרהיבות. מסלול מקסים ביערות הכרמל דרך בקעת מהר"ל, יער עופר, שבילי רון, מערת הפעמון ועוד. אל המסלול יצאנו בקבוצה קטנה, שהורכבה מעשרה רכבים. את המסלול הוביל משה דותן, מדריך מוסמך  [המשך...]

15/8/20 שבת, מסלול רטוב: מהגלבוע לעין נזם

15/8/2020
עוד טיול נהדר של "שבילים": נפגשנו ביום שבת בבוקר בשעה 9:00 בכביש 90, סמוך לקיבוץ טירת צבי. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר ברכס הגלבוע ועמק חרוד. המסלול כלל אתגרי נהיגה קלילים, נופים מרהיבים, תצפיות ציפורים, שחיה בבריכות והליכה במים ושפע של הסברים בנושא בעלי החיים והצמחים המקומיים. חוויה לכל המשפחה! את המסלול הוביל  [המשך...]

15/8/20 שבת, מהתבור לכנרת – הגרסה הקשוחה

סירין תבור ג'ימני
עוד טיול מצויין של "שבילים": נפגשנו ביום שבת בבוקר בשעה 9:00 בפונדק דברת. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר באזור רמות יששכר ונחל תבור. המסלול כולל טיפוס מעלות אתגריים, מים זורמים כל השנה, שפע פינות מוצלות וכמה תצפיות משובחות. מסלול זה מצויין בכל ימות השנה. את המסלול הוביל יוגב רוזן, מדריך מוסמך שטח של  [המשך...]

14-15/8/20 שישי-שבת: חולות חלוצה, הר חמרן ונחל אלות

14/8/2020
עוד טיול מצויין של "שבילים": נפגשנו בבוקר יום שישי בשעה 9:00 בתחנת הדלק פז ברמת חובב, ולאחר תדריך קצר יצאנו לטיול בין יומיים שכלל מסלול יפיפה, מכשולי נהיגה ושינה באוהלים. המסלול היה מסלול קשוח ועבר ממערב הנגב להר הנגב דרך חולות חלוצה, טיפוס להר חמרן ונסיעה בנחל אלות- לאורך המופע המהפנט של האלות האטלנטיות, עצים  [המשך...]

13/8/20 חמישי אחה"צ, נחל ציפורי ובקעת בית נטופה

13/8/2020
עוד טיול נהדר של "שבילים": נפגשנו ביום חמישי אחה"צ בשעה 17:00 בתחנת הדלק בכניסה לכפר חסידים. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר בנחל ציפורי ובקעת בית נטופה. המסלול עבר לאורך נחל ציפורי השופע מים וכלל שכשוך בבריכות ומעיינות. חצינו את בקעת בית נטופה וטיפסנו להר עצמון. בשלב מסויים השמש שקעה ונסענו נסיעת לילה. המסלול  [המשך...]

12-13/8/20 רביעי-חמישי: מטאורים במכתש רמון

12/8/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ביום רביעי בבוקר  בשעה 9:30 בעבדת בתחנת דלק פז. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר באזור מכתש רמון בהרי הנגב. במהלך המסלול שכשכנו בבריכות באזור, התמודדנו עם אתגרי נהיגה חביבים ובערב צפינו בכיפת השמיים דרך טלסקופ משוכלל ועם הדרכה צמודה של חובב אסטרונומיה. בלילה ישנו בשטח באוהלים פרטיים  [המשך...]

11-12/8/20 רביעי-חמישי: מטאורים במכתש רמון

11/8/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ביום שלישי בבוקר  בשעה 9:30 בעבדת בתחנת דלק פז. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שעבר באזור מכתש רמון בהרי הנגב. במהלך המסלול שכשכנו בבריכות באזור, התמודדנו עם אתגרי נהיגה חביבים ובערב צפינו בכיפת השמיים דרך טלסקופ משוכלל ועם הדרכה צמודה של חובב אסטרונומיה. בלילה ישנו בשטח באוהלים פרטיים  [המשך...]

8/8/20 שבת, מעיינות נובעים בהרי ירושלים

8/8/2020
עוד טיול מצויין של "שבילים": ביום שבת בשעה 9:00 בבוקר עלינו על רכבי השטח ועשינו מסלול מרענן שמתאים לעונת הקיץ. התחלנו את המסלול בפארק קנדה, והמשכנו בשלוחת המשלטים , עין לימור/ן, צובה ונחל שורק. בדרך ראינו נופים מוצלים של אורן ירושלים. המסלול כלל אתגרי נהיגה קלילים והיווה חוויה מהנה לכל המשפחה. מסלול זה מתאים לרכב  [המשך...]

8/8/20 שבת, ציר המעיינות ברמת הגולן

עוד טיול מוצלח של "שבילים": ביום שבת בבוקר עלינו על רכבי השטח ונסענו אל ציר המעיינות ברמת הגולן. מסלול זה הינו מסלול נהדר שמתאים בדיוק לתקופה זו של השנה- עונת הקיץ. המסלול היה אתגרי ורטוב והתאים לרכב קשוח בלבד. המסלול היה רווי בהרבה מים זורמים – מעיינות ובריכות. תחילתו של המסלול היה ליד הבניאס בכניסה  [המשך...]

מפת שביל נט לעומת מפות חינמיות

6/8/2020
מבצע מפה שביל נט אופרואד
רבים שואלים - מדוע לשלם כסף תמורת המפה של שביל נט שניתן להוריד חינם מפות ברשת, כולל באפליקציה אופרואד. להלן התשובה המפורטת  [המשך...]

6/8/20: סדום לאור ירח, מועדון לנד רובר

6/8/2020
עוד טיול נהדר של "שבילים": טיילנו בבקעת ים המלח המרהיבה ביופיה בשעות הלילה, הטמפרטורה הייתה נעימה וקצב הנסיעה היה רגוע ורווי הפסקות. נסענו לאורך נחל סדום המתפתל, אל תצפית הר סדום, החוויה הייתה חוויה עוצמתית. מסלול זה מיועד לרכב 4X4 קשוח או רך (חלק מהדגמים). יצאנו כשלוש קבוצות קטנות של רכבים שכל קבוצה עשתה את  [המשך...]

3/8/20 שני, ירח מלא בנחל סדום בלילה

3/8/2020
ירח סדום רכב שטח
עוד טיול למופת של "שבילים": טיילנו בבקעת ים המלח המרהיבה ביופיה בשעות הלילה, הטמפרטורה הייתה נעימה וקצב הנסיעה היה רגוע ורווי הפסקות. נסענו לאורך נחל סדום המתפתל, אל תצפית הר סדום, החוויה הייתה חוויה עוצמתית. מסלול זה מיועד לרכב 4X4 קשוח או רך (חלק מהדגמים). את המסלול הוביל עודד גיל, מדריך מוסמך שטח של שבילים  [המשך...]

1/8/20 שבת, מערות ואגדות בשפלה

1/8/2020
שיירה אדוריים
עוד טיול נהדר של "שבילים": נפגשנו בצהרי יום שבת סמוך לכניסה למושב שדה משה ולאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול. מסלול זה הוא מסלול חדש בתא שטח מיוחד ולא מטוייל, קרוב למרכז הארץ. נסענו דרך כרמים ומטעים, גבעות וערוצים. שעות הטיול הן השעות הפחות חמות של אחה"צ והערב. הטיול כלל ביקור מודרך במערות מרהיבות. המסלול  [המשך...]

1/8/20 שבת: ממעלה שוכה למדרגת מיימוני

1/8/2020
מכשול נהיגה לכיש
עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו בבוקר יום שבת בתחנת דלק צומת האלה, ולאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול. המסלול היה מסלול אתגרי חדש בחבל לכיש: ציר קשוח. המסלול מתאם לרכבי שטח קשוחים בלבד, רצוי מוגבהים. טיפסנו מעלות, גלשנו במורדות, התמודדנו עם מדרגות סלע, נהננו מנוף יפה והפסקות קפה משובחות. את המסלול הוביל יוגב רוזן,  [המשך...]

31/7/20 שישי, מעיינות נובעים בהרי ירושלים

31/7/2020

31/7/20 שישי, ציר המצלעות

עוד טיול מעולה של "שבילים": ביום שישי בשעה 9:00 בוקר התאספנו ביציאה הדרומית בירוחם,  ולאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול "ציר המצלעות". ציר המצלעות הינו מסלול אתגרי מרהיב שמכיל אתגרי רכיבה מהנים. צלחנו את אתגרי הנעיגה בשטח, כולל המדרגה המפורסמת. טיול מסוג זה פתוח ל-9 כלי רכב בלבד – קשוחים, רצוי מוגבהים.  את המסלול הוביל  [המשך...]

30/7/20 חמישי, מדבר יהודה וואדי קלט

30/7/2020
עוד טיול נהדר של "שבילים": בבוקר יום חמישי התאספנו לתדריך בתחנת הדלק "אלמוג" ולחר תדריך קצר יצאנו לדרך. חצי שעה בלבד מירושלים חיכו לנו הנופים הפראיים של צפון מדבר יהודה. הטיול כלל הליכה קצרה ברגל ושכשוך מרענן בבריכות ואדי קלט בהם המים זכים כל השנה. המסלול היה מעניין לנהג ולנוסעים עם אתגרי נהיגה קלילים ותצפיות  [המשך...]

25/7/20 מהגלבוע לעין נזם

25/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ב9:00 בבוקר באזור תעשיה גלבוע. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול. במסלול טיפסנו לרכס הגלבוע וגלשנו לעמק בית שאן ועמק חרוד. ראינו תצפיות ציפורים, שחינו בבריכות והלכנו במים. המסלול כלל אתגרי נהיגה קלילים ונופים מרהיבים והיווה חוויה מהנה לכל המשפחה. במהלך המסלול עצרנו להפסקות קפה ואוכל. את המסלול הוביל  [המשך...]

25/7/20 מנחל כזיב לתצפית הנשרים והבריכה הסודית

עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ב9:00 בבוקר בפארק אכזיב ולאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול. עברנו מסלול אתגרי המיועד לרכבי שטח קשוחים בלבד. המסלול עבר מנחל כזיב לתצפית הנשרים, לאורך נחל הגעתון ועד לבריכה הסודית. במהלך המסלול פקד אותנו מזג אוויר חמים ונעים שהתאים בדיוק לטבילה בבריכה הסודית. סיימנו בשעות אחה"צ סמוך לנהריה. את  [המשך...]

25/7/20 הרי ירושלים- מועדון לנדרובר

25/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": ביום שבת בשעה 9:00 בבוקר עלינו על רכבי השטח ועשינו מסלול מרענן שמתאים לעונת הקיץ. התחלנו את המסלול בפארק קנדה, והמשכנו בשלוחת המשלטים , עין לימור/ן, צובה ונחל  שורק. בדרך ראינו נופים מוצלים של אורן ירושלים. המסלול כלל אתגרי נהיגה קלילים והיווה חוויה מהנה לכל המשפחה. מסלול זה מתאים לרכב  [המשך...]

24/7/20 בריכות מים בדרום מדבר יהודה

24/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ב08:30 בתחנת הדלק בכניסה לעיר ערד. לאחר תדריך קצר התחלנו את המסלול שכלל דרכים עתיקות, אתגרי נהיגה, נופים מרהיבים וטבילה בבריכות. המסלול עבר מבקעת קנאים לבקעת ערד דרך גבעות נישאות וחציה של ואדיות. דרום מדבר יהודה – פראי ומושך. המסלול מתאים לרכב קשוח בלבד ומוגבל למקסימום 8 כלי רכב.  [המשך...]

23-24/7/20 חמישי-שישי, טיול זריחה מעל ים המלח

23/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ביום חמישי בתחנת הדלק פארק אדומים בשעה .11:00 לאחר תדריך קצר התחלנו את טיול הזריחה מעל ים המלח, שכלל לינה בחניון לילה מוצקי דרגות. ביום חמישי, טיילנו בעומק מדבר יהודה. טבלנו במעיינות מתוקים על שפת ים המלח ורחצנו בים המלח. בערב התמקמנו בחניון לילה באזור מצוקי דרגות ופרשנו אוהלים.  [המשך...]

17/7/20 אל מקורות הירקון

17/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ב-9:00 בבוקר ברמת השרון. לאחר הדרכה קצרה התחלנו את הטיול אל מקורות נחל הירקון. הקסם של הטיול הזה נבע מתוך העובדה שהשטח קרוב כל כך לכרך הכי סואן, סמוך לכבישים הכי עמוסים. דווקא באזור זה מתחבא שטח נהדר, ירוק, שקט ומוצל. הטיול היה בדרגת עבירות קלה עם שפע של  [המשך...]

17-18/7/20 קיץ של כוכבים במכתש רמון

עוד טיול מוצלח של "שבילים": נפגשנו ב-10:00 בבוקר בחורשת קק"ל שבמצפה רמון לטיול של יומיים עם לינה באוהלים. לאחר הדרכה קצרה יצאנו למסלול יפיפה של שני ימים. בטיול נהגנו בשטח בהרי הנגב, שכשכנו בבריכות טבעיות באזור המכתש ובערב צפינו בתצפית כוכבים עם מדריך מומחה שהביא עימו טלסקופים משוכללים. בערב ישנו באוהלים. אין ספק שמסלול זה  [המשך...]

14/7/20 מרסבא וואדי קלט

14/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": יצאנו לדרך בשעה 9:00 בבוקר למדבר יהודה, חצי שעה בלבד מירושלים חיכו לנו הנופים הפראיים של צפון מדבר יהודה. הטיול כלל הליכה קצרה ברגל ושכשוך מרענן בבריכות ואדי קלט בהם המים זכים כל השנה. המסלול היה מעניין לנהג ולנוסעים עם אתגרי נהיגה קלילים ותצפיות מרהיבות. את הטיול הוביל המדריך גדי  [המשך...]

11/7/20 ציר המעיינות

11/7/2020

11/7/20 הרי ירושלים

עוד טיול מוצלח של "שבילים": ביום שבת בשעה 9:00 בבוקר עלינו על רכבי השטח ועשינו מסלול מרענן שמתאים לעונת הקיץ. התחלנו את המסלול בפארק קנדה, טיפסנו לשלוחת שיירות וגלשנו למעיין נסתר בנחל אילן. אחרי הפסקה קצרה טיפסנו לכיוון נווה אילן, ירדנו אל נחל כסלון וביקרנו בעין למון, עין טייסים, נחל שורק ומעיינות נוספים בסביבה. בדרך  [המשך...]

10/7/20 רמות מנשה

10/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": ביום שישי בבוקר נפגשנו ביחד בנקודת המפגש ויצאנו לדרך לטיול המשפחתי. הטיול היה בתנאי שטח ייחודים בצפון הקרוב של הארץ. היו נופים, מעיינות ואתגרי נהיגה קלילים. טיול זה מותאם לרכבי 4X4 קשוחים או רכים (חלק מהדגמים). את הטיול הוביל משה אוהד, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4.      תגובות  [המשך...]

10/7/20 אל רכס בוקר

עוד טיול מוצלח של "שבילים": ביום שישי בבוקר אחרי הדרכה קצרה עלינו על רכבי השטח ונסענו אל מעלה משורה, מעלה בוקר, מעלה כתף שבטה, מעלה פלקון וכמובן נקודות משובחות להפסקות קפה. מסלול זה היה מיועד לרכב קשוח בלבד, בקבוצה קטנה, במסגרת "שישי אתגרי". את הטיול הוביל יוגב רוזן, מדריך מוסמך שטח של שבילים 4X4.    [המשך...]

מרסבא לעת ערב 9/7/20

9/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": בצהרי יום חמישי, נפגשנו בשעה 15:30 בחניית תחנת פז  מישור אדומים. לאחר הדרכה קצרה התחלנו את המסלול שחלף בצפון מדבר יהודה: נבי מוסא, מישור הורקניה, התצפית למרסבא היפיפיה, ג'אבל מונטאר – ההר הגבוה ביותר במדבר יהודה. מסלול זה הינו מסלול קלאסי, שכל ג'יפאי צריך לעבור, בנוסף מסלול זה מתאים לכל  [המשך...]

9/7/20 חמישי במדבר יהודה

עוד טיול מוצלח של "שבילים": ביום חמישי בבוקר יצאנו אל צפון מדבר יהודה, מצוק ההעתקים- בקעת הורקניה, לנחל דרגות ומנקושיה. המסלול היה חוויתי  ומרתק והתאים לרכבי 4X4 קשוחים או רכים (חלק מהדגמים). נהננו משפע של הסברים על הסביבה ומהמארח הבדואי שאירח אותנו בביתו. את המסלול הוביל גדי זוסמן, בוגר קורס "מוסמך שטח" להכשרת מובילי טיולים.  [המשך...]

מנחל כזיב לבריכה הסודית 4/7/20

4/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים": עברנו מסלול אתגרי המיועד לרכבי שטח קשוחים בלבד. המסלול עבר מנחל כזיב לתצפית הנשרים, לאורך נחל הגעתון ועד לבריכה הסודית. פקד אותנו מזג אוויר חמים ונעים שהתאים בדיוק לטבילה בבריכה הסודית. את המסלול הובילו משה אוהד וטמיר מדריכים מוסמכי שטח של "שבילים 4X4" .       תגובות המטיילים: רענן  [המשך...]

אל ואדי קלט 4/7/20

עוד טיול מוצלח של "שבילים": יצאנו לדרך בשעה 9:00 בבוקר למדבר יהודה, חצי שעה בלבד מירושלים חיכו לנו הנופים הפראיים של צפון מדבר יהודה. הטיול כלל הליכה קצרה ברגל ושכשוך מרענן בבריכות ואדי קלט. המסלול היה מעניין לנהג ולנוסעים עם אתגרי נהיגה קלילים ותצפיות מרהיבות. את הטיול הוביל המדריך אבי שייביץ, מדריך מוסמך שטח של  [המשך...]

אל נחל דישון 4/7/20

4/7/2020
עוד טיול מוצלח של "שבילים". יצאנו לדרך בשעה 9:00 בבוקר יום שבת, עלינו על רכבי השטח ונסענו מיער ביריה לנחל דישון דרך שפע של מעיינות, נחלים, אתרים היסטוריים, תצפיות, אתגרי נהיגה קלילים ועוד. המסלול כלל רחצה בירדן. טיול זה מתאים לרכבי שטח קשוחים ורכים (לחלק מהדגמים). המסלול לא היה אתגרי והתאים למשפחות (: את המסלול  [המשך...]

10/1/20 – שלג ומפלים שוצפים – דרום רמת הגולן

11/1/2020
חברים, תודה לכם על טיול מהנה, מאתגר, בוצי, ורטוב כאחד. המסלול היה מסובך אבל הסיום ביער/הר אודם היה מדהים. תודה לכם שהשתתפתם בטיול שלנו היום. ניפגש בשבילים שוב, מוזמנים לתייג ולשתף. שלכם חגי. ✔✔תגובות המשתתפים – ⭐צחי – תודה על הטיול ⭐עמית – תודה רבה, היה כיף  [המשך...]

19/12/19 – קרן הסרטבא #שבילים 4X4

19/12/2019
  תגובות המשתתפים – אבנר ניניו – נהניתי מאוד חברה נהדרים מדריך נהדר כל מה שצריך להצליח בטיול נקווה להיפגש שוב במהרה. רוני – חברים היה מעולה, תודה רבה על עבודות המע"צ. יורם – חן, חן תודה על טיול מקסים, הדרכה למופת וכמו תמיד נהניתי מאוד. קבוצה יקרה, מאד נהניתי היום בחברתכם ואין לי מילים  [המשך...]

14/12/19 ארץ המנזרים

14/12/2019
14/12/19 ארץ המנזרים בהדרכת משה אוהד ואלדד גיל #שבילים 4X4 חברי קבוצת "שבילים" . שמחנו לפגוש אתכם ונהנינו להיות במחיצתכם בבית הערבה, ארץ המנזרים וצפון מדבר יהודה. הפגנתם כישורי הקשבה ונהיגה מצוינים, אחריות ואחווה ביחד עם דרך ארץ. מודים לכם שהשתתפתם בטיול ונשמח לראותכם בפעילויות נוספות בהמשך. תייגו את עצמכם ושתפו, תודה, משה, אלדד וצוות שבילים 4×4.  [המשך...]

14/12/19 – ג'אבלים במדבר יהודה

חברים, תודה רבה שטיילתם איתנו. נהננו מאד להוביל אתכם בשטח. תודה על השיתוף בתמונות ובחוויותיכם, מוזמנים לתייג את עצמכם ולשתף. נסיעה בטוחה. להתראות בשבילים באחד מטיולינו הבאים שבילים 4×4 חזי ולורן תגובות המשתתפים – משפחת ארד – לורן וחזי היה כיף גדול לטייל איתכם. נשמח להכיר עוד מקומות יפים בארץ איתכם תודה רבה ושבוע  [המשך...]

27-12-18 מועדון יום ה' יוצא שוב לשטח – והפעם נחלי סדום ופרס

27/12/2018
כותרת נחל סדום27-12-18
מועדון יום ה' יוצא שוב לדרך…. והפעם יצאה החבורה לאזור דרום מדבר יהודה לנחל סדום המפותל (קישור למסלול "נחל חימר – המסוע – גבי פרס") וסיומו בגבי פרס המדהימים ביופיים. את הטיול הוביל עודד גיל מוסמך שטח של "שבילים 4X4". "לזה קוראים טיול דינאמי… במקום מזג אוויר סוער קיבלנו שמש חורפית נהדרת לכל אורך הדרך,  [המשך...]

22/12/18 שבת שמשית של דצמבר במרסבא

22/12/2018
מרסבא
בשבת (22.12.18) בבוקר הובילו שני מדריכי מוסמך שטח של "שבילים 4X4" רונן שוורץ ואיתו משה אוהד את קבוצת משכימי הקום החרוצה למסלול הקלאסי של המרסבא בצפון מדבר יהודה (<<< לכניסה למסלול). "נפגשנו 10 רכבים ושני מדריכים בשבת שטופת שמש, ביום כמעט הכי הקצר בשנה, ואחרי היכרות, תה ותדרוך קצר, גלשנו למדבר. עצרנו ליד הטנק של ״מוסא״  [המשך...]

17.12.18 טיולילה למרסבא – מזל טוב לנזיר

17/12/2018
מרסבא לילה
לילה מיוחד במדבר, לא מדובר בפריחה נדירה או בשיטפון יוצא דופן. הלילה לא מדובר בבריאה של הטבע, אלא במעשה ידי אדם לחלוטין. פעם בשנה יוצאים הנזירים של סבאס אל מצוקי נחל קידרון בסמוך למנזר המרסבא אשר בצפון מדבר יהודה ומדליקים לכבוד יום הולדתו נרות. את הנרות מטמינים במערות ובכוכים הממלאים את המדרונות ומהם בוקעים קרני  [המשך...]

14-15/12/18 הר כרכום חיבור בין קדושה לחול

14/12/2018
כותרת כרכום
המדריך ליאור אלטבט מוסמך שטח של "שבילים 4×4" הוביל בסוף השבוע את קבוצת המטיילים יחד עם צמד המדריכים עמית ואייל לכיוון הר כרכום והקניון הלבן (הקישור למסלול). "זה קורה פעם בשנה. יצאנו בסוף השבוע (14-15.12.18) אל שטחי האש הדוממים. רק רעשי הקשר וחבורת הג'מנים של בנג'ו הפרו את השלווה. בכניסה לנחל ציחור קיבל את פנינו  [המשך...]

ראלי חנוכה 2018 קסם של 3 ימים בערבה

6/12/2018
ראלי חנוכה2018
ראלי חנוכה השנה הרגיש כאילו התרחש במדינה אחרת. הידיעות מהמרכז עדכנו על מזג אוויר גשום שלא נראה בעשור האחרון. 3 ימים שטופי שמש בערבה ולינה בחאן "שירת הערבה" במושב צופר יצרו את הפינוק המושלם. יציאה לשטח אחרי ארוחת בוקר משותפת וחזרה לקראת ערב אחרי יום גדוש חוויות נופים אתגרים והסברים. ארוחת ערב, הדלקת נרות חנוכה,  [המשך...]

05-12-18 נס החנוכה של המרסבא

5/12/2018
05-12-18 מרסבא
בחנוכה כמו בחנוכה (וכמו בנס פח השמן), הכיף של המרסבא מספיק, תמיד לפחות לעוד טיול קטן. וכך יצאה החבורה באמצע השבוע של חופשת החנוכה בהובלתו של זיו סלומון מוסמך שטח של "שבילים 4X4" לטיול עם זיכרון מתוק ממש כמו ריבה. "המרסבא…. תמיד כיף לחזור לשם ביום רביעי 5.12.18, נר שלישי של חנוכה יצאנו לטיול בוטיק  [המשך...]

30.11.18 סופ"ש הורה-ילד זמן איכות נטו!

30/11/2018
30-11-18הורה וילד המכתש הקטן 281
יום שישי בצומת זוהר, נפגשים ומתחילים לגשש. כל אחד מנסה למצוא את בני גילו ולהתחבר, למצוא מכנה משותף. כל מה שקרה באותו סוף שבוע העצים את החיבורים האלו והביא אותם לשיאים חדשים. תחילתו של יום שישי הייתה כמו כל יום טיול סטנדרטי לדרום ים המלח ונחל סדום. עצירה ראשונה בנחל חימר ומעבר בסלאלום של נחל  [המשך...]

מועדון יום ה' סכיני דימונה 29-11-18

29/11/2018
10 סכיני דימונה 29-11
בוקר יום חמישי, מפגש נוסף של "מועדון יום ה'". החבר'ה הקשוחים יוצאים למסלול אחד הקשוחים אם לא ה…. "יצאנו לטיול אתגרי ושקט בדרך שבין ערד לדימונה, ירדנו את הסכין הצפונית, נסענו בערוץ נחל דימונה ועלינו את הסכין הדרומית, לא לפני שטעמנו את הקפה המשובח של אבא של שחר…". טיול המועדון יוצא פעם בחודש כל פעם  [המשך...]

17-11-18 טיול לרמות מנשה וג'סר אזרקא

17/11/2018
ג'סר-17-11-18 1
" אחרי כמה ימי גשם ורוחות , האירה לנו השבת פנים. השמש עלתה בשמיים הכחולים של החורשן והאויר היה צלול כמעט חריף. הטיול יתקיים כמתוכנן זעקו המסרונים. התכנסנו מסביב לצוות ההדרכה כל אחד בלווית בן/בת הזוג או הילדים . עדיין זרים זה לזה אך כבר כמהים לקשר.   בתום תדריך הפתיחה, הקפה והעוגיות של הבוקר,  [המשך...]

טיול חורפי לשמורת נחל דולב

16/11/2018
דולב2 16-11-2018
בבוקר יום שישי (16.11.2018) עם מזג אוויר אירופאי יצאנו לטיול בהרי ירושלים לשמורת נחל דולב. את ראש השיירה הוביל ליאור אלטבט מוסמך שטח של "שבילים 4X4" . הגשם ליווה אותנו לכל אורך הדרך ושימש כרקע נעים ומיוחד לנופי המסלול. רכבי הלנדרובר טיפסו לאיטם המעלה ההר במסלול בוצי ומאתגר עם נופים ים-תיכוניים הצופים אל שמורת נחל שורק  [המשך...]

הטיול שלנו אל קרן הסרטבא

10/11/2018
ראשית סרטבא
בהובלת ניר שטרן, מוסמך שטח של חברת שבילים, אל בקעת הירדן וקרן הסרטבא. אלבום תמונות מהטיול  [המשך...]

קורס דריפטים – נהיגת ראלי 10-11-2018

10/11/2018
driftim 10.11.18
מכונה בפי ההמונים  קורס נהיגת ראלי. קורס ייחודי שבכמה שעות מוסיף לניסיון בנהיגת השטח אבל גם מעשיר את ניסיון נהיגת הכביש. קורס דריפטים לרכב שטח, בואו ללמוד כיצד לשלוט ברכב שלכם – החלקות כוח, היגוי יתר, סלאלום, פליק פלאק סקנדינבי ועוד. קורס המשלב הדרכה תיאורטית והרבה תרגול מעשי אבל בעיקר חווית נהיגה ופאן את ההדרכה  [המשך...]

הדרכת טרשים 09-11-18

9/11/2018
טרשים 09-11-18 10
לתרגל נהיגת שטח במזג אוויר מושלם זה תענוג. ובמיוחד שברקע כבר התחילה פריחה של סתווניות.     אז נשמנו את האוויר הצלול ותרגלנו עליות תלולות, ירידות תלולות לא פחות, שיפועי צד, הצלבות ולמעשה את כל הדברים המהותיים שצריך להכיר בנהיגת שטח. תודה רבה לכל המשתתפים. תודה רבה לרונן שוורץ, בוגר קורס "מוסמך שטח", על הסיוע  [המשך...]

סכיני דימונה 17-11-2018

17/11/2008
זה אחד המסלולים המוגדרים מהקשוחים שיש. מסלול מאתגר שלא כולם מסיימים אותו עד סופו. חבורת האמיצים שהצטרפו אלינו בשבת לא הייתה גדולה אבל הייתה נחושה. את המסלול הוביל לורן בן סעיד מוסמך שטח של שבילים 4×4. הנופים המדבריים עוצרי נשימה ומזג האוויר מושלם כמו מתוך ג'ורנאל, שמים כחולים ללא ענן ושמש מלטפת חמימה. בקיצור טיול  [המשך...]

29/2/20 – ציר פרצים עליון

⭐⭐חברים, תודה רבה שטיילתם אתנו. נהניתי מאד להוביל אתכם בשטח. נסיעה בטוחה. להתראות  בשבילים באחד מטיולינו הבאים מנחם ולורן  – שבילים תגובות המשתתפים :   ✔⭐לב אנה – "לורן ומנחם תודה רבה על הטיול היה מאוד כיפי, חברים תודה רבה על החברה מצוינת,  מקווה לפגוש אתכם עוד בשבילים".😍 ✔⭐רותם – "תודה לורן!! נהנינו מאוד". ✔⭐ עמית  [המשך...]

7/3/20 – נחל הבשור – שבילים 4X4

⭐⭐ חברים יקרים, היה לי כיף לטייל אתכם היום. פגשתי חבורה נהדרת של מטיילים. מודה לכל אחד ואחת מכם! תודה מיוחדת למונדר ולתמיר על העזרה בהדרכה. נפגש בשבילים, רפי פז שבילים 4×4. ✔⭐✔⭐תגובות המשתתפים: ✔ סיגל אורן – "תודה! גם לנו היה נהדר! חויה ראשונית עבורנו ובטוח נחזור". ✔ עופר – "גם ממני (עפר, דאצ'יה).  [המשך...]

17/12/19 – מרסבא לילה – שבילים 4X4

17/12/0019
תגובות המשתתפים: חנה ואיסר – תודה רבה גם אנחנו נהנינו מאד, נשמח לתמונות או לסרטון ולהת׳ בשבילים🌹 אורן – תודה רבה היה טיול מדהים נוף הורס שלו – תודה גדולה לאלדר ואלון על ההדרכה והובלת הטיול הערב. מאד נהיננו מהחברה, הנופים המרהיבים והמסלול נהיגת שטח, ותודה על הפירגון לסקודה שלנו…. חברים, קודם כל  תודות לאלון  [המשך...]