איסוזו דימקס מבחן שטח - שבילים – המאגר הישראלי למסלולי 4X4

בחזרה לבלוג >>

איסוזו דימקס מבחן שטח

יואב קווה




הסוד של איסוזו דימקס.

 

(צילומי וידאו: אילן למדן)

איסוזו דימקס טנדר

תראו אותו בכל רמזור. וגם לא מעט בדרכי עפר. הוא כבר כמעט שקוף לעין, סוג של אנונימי. כאילו אומר – אני בא לעבוד, לא לעשות פוזות.
איסוזו דימקס הטנדר הנמכר ביותר בישראל כבר 14 שנים ברציפות. הוא תופס נתח מרשים של כמעט 50 אחוז מהשוק.
במקום השני במצעד המכירות נמצא טויוטה היילקס ואחריו, במקום השלישי, מיצובישי טרייטון.
אז מה סוד ההצלחה של איסוזו דימקס?

 

בשנת 2017 עבר הטנדר הוותיק מתיחת פנים: עיצוב חדש לחזית, עיצוב חדש לדופן הארגז, פנסים חדשים, חישוקים חדשים, לוח שעונים חדש, התנעה בלחיצת כפתור וכניסה ללא מפתח (בגרסה היקרה), מושבים משופרים, מסך מולטימדיה, בקרת ירידה במדרון בכל רמות הגימור ובעיקר – תיבת הילוכים 6 הילוכים, מנוע 1.9 ליטר דיזל טורבו שעומד בתקן הזיהום יורו 6.
המנוע הזה קטן בנפח בהשוואה לקודמו (2.5 ליטרים). הוא מציע את אותו הספק – 163 כ"ס. אבל המומנט רזה יותר ומגיע בסל"ד גבוה יותר.
התוצאה – חסכון גדול יותר בדלק אבל חסר קצת "בשר". הנהג "נותן גז" ועד שהסל"ד מטפס ומגדש הטורבו נכנס לפעולה, יש שיהוי מרגיז. ובעיקר לנוכח העובדה שבסל"ד נמוך במיוחד, המנוע הזה די חסר אונים. תיבת ההילוכים מתוצרת אייסין היפנית עושה כמיטב יכולתה לפצות על כך והיא אכן מסייעת בזכות הפרשים קצרים ביחסי ההעברה בין ההילוכים השונים.

איסוזו דימקס טנדר מבחן

הדימקס הוא טנדר וזה מכתיב כמה דברים: זווית נטישה בעייתית, במיוחד אם מתקינים וו גרירה (ורוב רובם של הטנדרים אכן מצויד בוו). בנוסף, קפיצי עלים קשיחים שחובטים...

עלייך להיות רשום כדי לצפות
בהמשך הכתבה




בחזרה לבלוג >>

שבילים 4X4