בלוג שבילים - שבילים – המאגר הישראלי למסלולי 4X4

בלוג שבילים

סיכום כל הטיולים והאירועים של "שבילים 4X4"

30.11.18 סופ"ש הורה-ילד זמן איכות נטו!

30/11/2018
30-11-18הורה וילד המכתש הקטן 281

יום שישי בצומת זוהר, נפגשים ומתחילים לגשש. כל אחד מנסה למצוא את בני גילו ולהתחבר, למצוא מכנה משותף. כל מה שקרה באותו סוף שבוע העצים את החיבורים האלו והביא אותם לשיאים חדשים. תחילתו של יום שישי הייתה כמו כל יום טיול סטנדרטי לדרום ים המלח ונחל סדום. עצירה ראשונה בנחל חימר ומעבר בסלאלום של נחל סדום.

בצהריים כבר מתמקמים ומתחילים פעילות בחניון הלילה. רצף של שיתופי פעולה בין הורים לילדיהם, ילדים וילדים הורים בינם לבין עצמם – ערב רב של חיבורים והכל בקו מנחה אחד של שטח ושדאות. מסיימים את היום בא"ש לילה (ילדים שנעלמים לתוך החושך והורים שמתרווחים במעגל מול חום המדורה על בירה קרה). בפתחו של היום השני ניגשים מיד לעבודה, מכינים לחם ספרטני על גחלים וממשיכים למטווח רוגטקות משעשע.

30-11-18הורה וילד ירי רוגטקות

אנחנו נפרדים לשלום מהמדריך המיומן שהעביר את הפעילות ויורדים בחזרה לנסיעת שטח. נהיגת ראלי מהנה בנחל אמציהו ואתגרי נהיגה במעלה חצרה. סיום היום על קרני השמש האחרונות במכתש הקטן ו"חפירות" של חולות צבעוניים. זהו, זה נגמר ויש תחושה שרק התחלנו ולא מיצינו… אבל גם דברים טובים באים לסיומם ונאלצים להיפרד. מבטיחים לשמור על קשר ולהיפגש בהקדם על שבילים חדשים.

את הטיול הובילו ליאור אלטבט ואלדר גרינולד מוסמכי שטח של "שבילים 4×4".

לרשימת הטיולים הבאים היכנסו לקישור >>> רשימת הטיולים הבאים.

>> פוסטים קודמים <<

מועדון יום ה' סכיני דימונה 29-11-18

29/11/2018
10 סכיני דימונה 29-11
בוקר יום חמישי, מפגש נוסף של "מועדון יום ה'". החבר'ה הקשוחים יוצאים למסלול אחד הקשוחים אם לא ה…. "יצאנו לטיול אתגרי ושקט בדרך שבין ערד לדימונה, ירדנו את הסכין הצפונית, נסענו בערוץ נחל דימונה ועלינו את הסכין הדרומית, לא לפני שטעמנו את הקפה המשובח של אבא של שחר…". טיול המועדון יוצא פעם בחודש כל פעם  [המשך...]

17-11-18 טיול לרמות מנשה וג'סר אזרקא

17/11/2018
ג'סר-17-11-18 1
" אחרי כמה ימי גשם ורוחות , האירה לנו השבת פנים. השמש עלתה בשמיים הכחולים של החורשן והאויר היה צלול כמעט חריף. הטיול יתקיים כמתוכנן זעקו המסרונים. התכנסנו מסביב לצוות ההדרכה כל אחד בלווית בן/בת הזוג או הילדים . עדיין זרים זה לזה אך כבר כמהים לקשר.   בתום תדריך הפתיחה, הקפה והעוגיות של הבוקר,  [המשך...]

טיול חורפי לשמורת נחל דולב

16/11/2018
דולב2 16-11-2018
בבוקר יום שישי (16.11.2018) עם מזג אוויר אירופאי יצאנו לטיול בהרי ירושלים לשמורת נחל דולב. את ראש השיירה הוביל ליאור אלטבט מוסמך שטח של "שבילים 4X4" . הגשם ליווה אותנו לכל אורך הדרך ושימש כרקע נעים ומיוחד לנופי המסלול. רכבי הלנדרובר טיפסו לאיטם המעלה ההר במסלול בוצי ומאתגר עם נופים ים-תיכוניים הצופים אל שמורת נחל שורק  [המשך...]

הטיול שלנו אל קרן הסרטבא

10/11/2018
ראשית סרטבא
בהובלת ניר שטרן, מוסמך שטח של חברת שבילים, אל בקעת הירדן וקרן הסרטבא. אלבום תמונות מהטיול  [המשך...]

קורס דריפטים – נהיגת ראלי 10-11-2018

10/11/2018
driftim 10.11.18
מכונה בפי ההמונים  קורס נהיגת ראלי. קורס ייחודי שבכמה שעות מוסיף לניסיון בנהיגת השטח אבל גם מעשיר את ניסיון נהיגת הכביש. קורס דריפטים לרכב שטח, בואו ללמוד כיצד לשלוט ברכב שלכם – החלקות כוח, היגוי יתר, סלאלום, פליק פלאק סקנדינבי ועוד. קורס המשלב הדרכה תיאורטית והרבה תרגול מעשי אבל בעיקר חווית נהיגה ופאן את ההדרכה  [המשך...]

הדרכת טרשים 09-11-18

9/11/2018
טרשים 09-11-18 10
לתרגל נהיגת שטח במזג אוויר מושלם זה תענוג. ובמיוחד שברקע כבר התחילה פריחה של סתווניות.     אז נשמנו את האוויר הצלול ותרגלנו עליות תלולות, ירידות תלולות לא פחות, שיפועי צד, הצלבות ולמעשה את כל הדברים המהותיים שצריך להכיר בנהיגת שטח. תודה רבה לכל המשתתפים. תודה רבה לרונן שוורץ, בוגר קורס "מוסמך שטח", על הסיוע  [המשך...]

סכיני דימונה 17-11-2018

17/11/2008
זה אחד המסלולים המוגדרים מהקשוחים שיש. מסלול מאתגר שלא כולם מסיימים אותו עד סופו. חבורת האמיצים שהצטרפו אלינו בשבת לא הייתה גדולה אבל הייתה נחושה. את המסלול הוביל לורן בן סעיד מוסמך שטח של שבילים 4×4. הנופים המדבריים עוצרי נשימה ומזג האוויר מושלם כמו מתוך ג'ורנאל, שמים כחולים ללא ענן ושמש מלטפת חמימה. בקיצור טיול  [המשך...]